2011. 01. 04.

Ez volt a szünet...

Hát ez a téli szünet innen visszanézve már elég rövidnek tűnik... :( Pedig hosszú volt és valamennyire eseménydús is. :D Nem igazán vágyom vissza a gimibe, egyedül csak talán a fönti kép és néhány osztálytárs miatt. Több időm volt rajzolni, verseket írni, regényt írni, rejtvénytfejteni, zenét hallgatni, barátokkal találkozni, netezni, ünnepelni, aludni.......... soroljam még!!!? ×Đ Karácsonyra kaptam rengeteg mindent és jól éreztem magam + egész nap Ricky Martin-t hallgattam♫. :) Disznóvágás napján (nem eszek vöröshúst) az egyik haverommal lapáttal dobáltuk egymásra a havat! χĐ Aztán még azon a héten találkoztam Csillával♥, akit már ovis korom óta ismerek, de már 8 éve nem tudtam vele beszélni. :D Másfél fejjel magasabb mint én, de mégis huginak hívom, mert 16 nappal korábban születtem nála! ×Đ Rajzolt nekem animét, ami azóta is ott van egy másik barátnőm verse mellett. Végül szilveszterkor Martinnal tűzijátékoztunk, majd kissé részegen rohangásztunk az utcán, és láttunk egy szintén kevésbé józan pasit! :D Az is kegyetlen volt, amikor kexet mártogattam VBK-ba, pezsgőbe meg mustárba!!! ×Đ ×Đ ×Đ (no comment...) Egy szóval egész jó volt az idei téli szünet... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔