2011. 01. 19.

Idézetek ♥


"Barát az aki mindent tud rólad, ennek ellenére szeret." :oP
"Nékem nincs még szeretőm,
Nem adott a Teremtőm.
Elmegyek hát keresni,
Szeretnék már szeretni."
(József A.)

"A festő nem az, aki ihletett, hanem aki képes megihletni másokat."
(S. Dalí)

"A művészet lemossa a lélekről a mindennapok porát."
(P. Picasso)

"Intsd meg mind, kiket szeretek,
hogy legyenek jobb szívvel hozzám.
Vizsgáld meg az én ügyemet,
mielőtt magam feláldoznám."
(József A.) 
"A túlzás az egyetlen dolog a világon, amiből sohasem elég."
(S. Dalí)

Hogysem tíz barátot szerezzek képmutatással, inkább szerzek őszinteségemmel száz ellenséget.
(Petőfi S.)


"Nem szükséges, hogy én írjak verset, de úgy látszik, szükséges, hogy vers írassék, különben meggörbülne a világ gyémánttengelye."
(József A.)

"A bohóc nem én vagyok. De ez a szörnyeteg társadalom nem ismeri fel, hogy ki az, aki azért viselkedik komolyan, hogy elrejtse őrültségét."
(S. Dalí)

Az álom ablak, melyen által

Lelkünk szeme jövőbe néz.
(Petőfi S.)
"Ahol a szabadság a rend,
mindig érzem a végtelent."
(József A.)

"De úgy élni, mint millió 
Közönséges lélek,
Pazarolni lelked kincsét:
Ez halálos vétek."
(Ady E.)

"Az elefánt és a légy közt talán fennáll valami hasonlóság. De maguk és én köztem?" (S. Dalí)


"Ti boldogtalanok, nem egyedül vagytok,
Előttetek egy ember ment el
S utánatok is jön egy ember."
(József A.)

"Mindenkinek joga van a saját őrültségéhez!"
 (S. Dalí)

"Mert az a hit,
Nem olyan nagy hit,
Mint aki volt
És a szívem valami újért sikolt."
(Ady E.)

"Te jól tudod, a költő sose lódit:
az igazat mondd, ne csak a valódit,
a fényt, amelytől világlik agyunk,
hisz egymás nélkül sötétben vagyunk."
(József A.)

A művészet hazugság, amely segít felismerni az igazságot. (P. Picasso)

"Mikor én festek, a tenger tombol. Mások csak pancsolnak a fürdőkádban." ×Đ
(S. Dalí)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔