2011. 01. 16.

Tél közepén...

┏┓┏┳━━┳┓┏┓┏━━┓
┃┗┛┃━━┫┃┃┃┃ ╭╮ ┃
┃┏┓┃━━┫┃┫┗┫ ╰╯ ┃
┗┛┗┻━━┻━┻━┻━━┛
*.* BLOG! :D *.* ♥♥♥

Márcsak bő 2 hét van a szülinapomig és picit várom. Most hétvégén voltam fönt osztálykirándulás miatt Budapesten. Először nagyon nem vártam, aztán persze kellemesen csalódtam. :) Első nap színházban voltunk, akkor eléggé kész voltam. Éjjel alig aludtam valamit, tehát másnap magától értetődött a kóla és az energiaital. -_- Szombat délelőtt elmentünk barlangászni, az volt a kirándulás csúcspontja. :D Először szörnyűnek gondoltam, és legszívesebben elsírtam volna magam, de aztán rájöttem hogy élvezem! =D Tök szép volt az egész hely, a lentlét legtöbb pillanata jó volt. Ilyen jellegű túrára máskor is elmennék. A fenti képhez hasonló látványban is volt részem, persze még a barlangtúra előtt. Majd később rakok föl képeket. A jövő hétvégémet pedig remélem már Marcsîval, az egyik legjobb barátnőmmel töltöm, akit már kb. 8 hónapja nem láttam! :(
A következő pár bejegyzésben lesznek versek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔