2011. 01. 02.

Versek a téli szünetben! :)

Itt vagytok mellettem♥

Itt vagytok mellettem,
De ezt edddig észre sem vettem.
Magamat magányba temettem,
A barátaimról tudomást sem vettem.

De már a depresszióból kitörtem,
Nem vezet semmire, rájtöttem!
Úgyis van, ki vigasztaljon
És muszáj pozitívan gondolkodnom!

Az összes rokonlélek
Ott van, ahol én élek.
Nem létezik magány,
Hisz valaki mindig gondol rám!
Itt maradok még...♥

Mondd, te szenvedő lélek,
Miért nem várod a halált?
Azért, mert még nem éltem
Úgy igazán.

Minden nap új meglepetés vár rám,
Van miért itt lennem ezen a világon.
Életemet el nem adnám,
Meg is vetem ezt a gondolatot.

Amíg itt vagyok, adok és kapok.
A halát nem ismerem még.
Ő az, akit még nem várok.
Aki köztünk él, legjobban tőle fél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔