2011. 03. 18.

Oda a hétvége :(((

szombat = suli
vasárnap = bicajtúra az osztállyal
hétvége = -------------------- :'(   Ø


de itt van 1-2 vers... :)


Szürrealista


Fizika óra kellős közepén,
Lélekben az álmok mélyén,
Csak te meg én.
Az élet sajnos nem egy lányregény.
Úgy érzem, eljött a vég.

Én csak olvasok egy lányregényt a mezőn
És nézem, ahogy vered a koporsótetőt.
De hiába verem,
Mert nincs, aki kimentene!
Továbbra is a sötét koporsófedőt látom,
Epedő szemekkel a szabadságra vágyom!

És én a zajt hallanám,
De elveszteném a történet fonalát.
Lehet, elhamarkodom a döntést, de a zajt figyelmen kívül hagyván
Olvasok tovább, tovább.
Tudom, ez a történet rólam szól,
Ám sajnos a könyvem lapjait mégsem én írom.
De nem is láthatsz a sötétben,
Mégis süt a Nap az égen.
=) legyen már jobb kedved kérlek szépen,
Megyünk a rétre játszani, ahol nem kell végre látszatni!


Írta: Pàlma és Ildi (:

Mostohagyermek

Végigmegyek az utcán, csak komor embereket látok.
Sötét tekintetek néznek rám, bármerre is járok.
Bágyadt szemük könnyes a fájdalomtól.
Én mégsem akarok velük sírni.

Végigmegyek az utcán, csak vidám embereket látok.
Tombolnak, nevetnek, szinte már repdesnek a boldogságtól.
Ti egyre csak nagyobb csodákat vártok!
Én inkább maradok a könnyeknél.

A csodát várhatjátok, mert már összeomlott minden.
Kérlek, ne vigyetek magatokkal, ha majd elmentek innen.
Rám szakad a világ, már bennem is összeomlott minden!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔