2010. 07. 08.

Nyári idézetek...☀

❝Sötétség nélkül nincsenek álmok.❞
(Karla Kaban)
❝Az olyan helyekre vezető utakat, ahová érdemes eljutni, nem lehet lerövidíteni. ❞
(Helen Keller)
  

❝ Én is vezetnék naplót, melyben leírnám az érzéseimet, csak épp az eszem ír a papírra.❞
(Kalmár György)

 ☺ S M I L E ☺/vicces idézetek/mosolyt mindenkinek :)
Mondtam az orvosnak,
hogy eltörtem a lábam két helyen. Azt mondta, máskor
ne menjek erre a két helyre.
***
Sosem gondolok a jövőre.
Úgyis mindjárt itt van.
***
A férfi
olyan, mint a hűtőtáska.
Csak töltsd meg sörrel és bárhova magaddal viheted.
***
A jód színtelen szagtalan zöld színű szúrós szagú gáz.
***
Környezzük vele a szennyezetet.
***
Olyan hülyeséget mondtál hogy az már baromság!
*** 
Aki nem tud úszni, ne másszon fára, mert elüti a villamos!
***
Nagyon viccesen néztünk együtt vissza.
***
...és Isten megteremté a férfit. Aztán támadt egy jobb ötlete!!!:p
***
Nem értem, miért nem tudnak a zsidók és az arabok leülni és jó keresztények módjára rendezni ezt az ügyet.
***
Új megoldást találtam a szájszagom elleplezésére. Felemelem a karjaimat!×Đ
***
A horoszkópod a következő napokra: rengeteg dicséretet kapsz, virágözön áraszt el, de ne lepődj meg ezen. Minden temetés ilyen!
***
Nah ennyit mára! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔