2010. 07. 09.

Székely viccek =D

☀NAPLÓ♞
Ma székely vicceket kerestem, az ötlet a tegnapi vicces idézetekről jutott eszembe.
Kinek a dolga?
A székelynek mondja a felesége:
- Azt mondják a szomszéd Juli állapotos.
Mire a székely:
-Ő dolga...
-Na igen, de azt mondják kendtől.
-Én dolgom.
A feleség magából kikelve kérdezi:
-És mi lesz akkor velem?
-Te dolgod...
☺☺☺
Seggbe rúgás
A székely és fia megy az erdőbe fát vágni... Egyszer csak a fiú levágja a székely egyik lábát.
Mire a székely:
-Fiam, meg egy ilyen és úgy seggbe rúglak...
☺☺☺
Beszól a ló 
Megy János bácsi szekérrel, a szekér mellett kutyája baktat. János bácsi időnként rácsap a lóra:
- Gyí, te!
Egyszer csak a ló megáll és rászól János bácsira:
- Te János, miért ütsz annyit, én is érző lény vagyok, nekem is fáj...!
János bácsi megijed a beszélő lótól , futásnak ered, a kutyája is vele. Mikor kifárad, leül pihenni. Ekkor megszólal a kutya:
- Hű, hogy megijedtem amikor megszólalt a ló!
☺☺☺
Van-e ténta?
Zörgetnek Áron bácsi ablakán hajnali 2-kor.
- Ki az?
- Én vagyok Ábel, van téntája?
- Nincs!
Majd zörgetnek hajnali 3-kor.
- Ki az? - kérdezi morcosan Áron bácsi.
- Ábel vagyok és hoztam téntát!
☺☺☺
Színház
Két székely fölmegy Pestre ügyes-bajos dolgaikat intézni. Úgy adódik lekésik a hazafelé tartó vonatot.
- Bátyám, ha már így alakult, vegyünk ki egy szobát, menjük el színházba, érezzük jól magunkat.
Úgy is tesznek, kiveszik a szobát, beesznek, beisznak, irány a színház. Elkésnek, így középen kapnak helyet, beoldalaznak, huszonöt ember föláll, elkezdődik. Jó 10 perc elteltével megszólal az öreg:
- Fiam, sz*rnom kell!
- Menjen ki bátyám!
Benyit az öreg székely az első ajtón, amit meglát, sötét, üres szoba, bemegy a következőbe, szintén már kezdi föladni, ám a harmadikban fény, asztal, rajta egy váza - gondol egyet, belesz*rik a vázába, aztán visszamegy.
- Na, mi volt, fiam?
- Hát bejött az őrgróf és a cseléd, az őrgróf elővette a hatlövetűjét, lelőtte a cselédet és kihúzta a hajánál fogva, aztán jött maga, belesz*rt a vázába és most várjuk, hogy mi lesz! ×Đ
☺☺☺

(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ °º 
*₮he ℇnd* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔