2010. 07. 24.

FÖLD: Ha lenne hangom, már ordítanék!!!

Mivel nincs szám, nincs mivel kiáltanom, Emberek! Ne tegyétek ezt velem! - De szerencsétlen Föld nem tud ordítani, így inkább teljesen megbolondul. Elsőként az éghajlatra értem ezt. Ha magyar szemmel nézzük, az éghajlat egyre szélsőségesebbé válik. Egyre hidegebb telek, egyre forróbb nyarak. Az időnként hirtelen érkező túl nagy mennyiségű csapadék miatt pedig "ömlenek" a folyók. Most épp itt az északi féltekén, ahol tombol a nyár, majd hőgutát kapnak az emberek. Néha nekünk magyaroknak is sok ez a hőség, de még milyen lehet ilyenkor a mediterrán Dél-Európának? :-( A Föld déli felén pedig most ugye elvileg tél van. A mérsékeltebb övezethez tartozó területeken kemény hideg van. Pár napja a híradó arról számolt be, hogy Argentínában halálra hagynak az emberek. Elég hátborzongató ellentmondás ez... Szerencsére talán hamarosan észhez térünk, és akkor talán egyre több országban, egyre olcsóbban tudjuk védeni a már amúgy is szétlyukadt ózonréteget.
A másik nagy gond pedig hogy vááállság vaaan. :[ Már elég sok európai országban vezettek be megszorításokat. A hülye amerikaiak (tisztelet a kivételnek), mert ugye onnan jön mindig a válság, most is biztos tök jól megvannak. -Bizony én vagyok a Föld és mindez a szörnyűség rajtam történik! Kérlek emberek változzatok meg, mert én ezt így nem bírom!!!! Döntsétek el hogy olyan legyek mint a lenti képen, vagy olyan mint a fönti képen. Én a helyetekben az utóbbit választanám!
Írta:FÖLD ~ a szenvedő bolygó   a mosolyom csak álarc :'(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔