2010. 12. 30.

A Kárpátokon is túl...

˙·٠•●.$alut!!!.●•٠·˙ :D Itt vannak a tehetségek a szomszéd országban, csak észre kell venni őket! ;) Én és néhány ismerősöm kedveljük a román zenét. Nagyon jók pop, rap és dance műfajban.♫ Írtam pár román előadóról és raktam be róluk képet, meg tőlük zenét. Ha te ismersz valakit, akit nem írtam ide, vagy valamelyik zene tetszik, akkor kommentelj! ♬ ♫ ♪ ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılı ♪ ♫ ♬ îmi place...^^ și îți?
Andreea Bănică
1978. június 21-én született Eforie-ben, Constanța város közelében. Most 32 éves. Már 4 éves kora óta énekel, tanult zongorázni is. Legjobb számai: Le ri ra, Love in Brasil, Dulce și amar.
Alina Sorescu
Bukarestben született 1986. július 14-én. Pop, dance műfajban énkekel. Legjobb számai: Te Iubesc, Nimeni.
Edward Maya
Ő is Bukarestben született, csak 1986. június 29-én. Mindenki ismeri tőle a világon a Stereo Love-ot! :D A klipjét egy gyönyörű szigeten forgatták, Görögországban, Santorini-n.
Puya
Ő egy rapper. Sișu-val és Dj Wicked-del énekel együtt a La Familia nevű együttesben. Legjobb számai: Fresh, Change, Undeva în Balcani.
DJ Project
(A képen a fekete pólós.) Temesvárról származik. Legtöbb klipjében Giulia Anghelescu-val énekel. Legjobb számai: Esti tot ce am, Nu, Regrete.

Más román énekesek, együttesek: Arsenium, Elena Gheorge, O-Zone, Inna, Deepcentral, Smiley, CBRL, Guess Who

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔