2010. 12. 23.

DJ Project - Esti tot ce am

Ez szerintem egy elég nyálas egy dalszöveg! :-S De a zene klipje nagyon tetszett és unatkoztam, ezért lefordítottam! :D

Esti tot ce am / Minden, ami vagy nekem

Doar când tu nu esti aici / Csak amikor te nem vagy itt,
Tot orașul îmi pare trist./ Nekem minden város szomorúnak tűnik.
Singură mă stîng ușor/ Nem könnyű egyedül lennem,
Nu vreau, să te pierd / Ezért nem akarom, hogy elveszítselek.
Și nu mă satur să te ador/ És ennél jobban már nem szerethetlek.


Doar tu esti tot ce am / Csak minden, ami vagy nekem:
Și sufletu-mi atingi, / Megérinted a lelkem.
E âtat de goala viața mea/ Az életem annyira üres,
Când tu nu esti aici./ amikor te nem vagy itt nekem.
Și-n gânduri te ascund/ A gondolataimba rejtelek,
Aproape să te tin./ és onnan ki nem engedlek.
Dacă te pierd,/ Ha elveszítelek,
Dacă te uit,/ ha elfelejtelek,
Eu numai am nimic. / nem lesz semmim sem.


Noaptea nu pot să adorm,/ Éjszaka nem tudok elaludni,
Nu mai esti să mă atingi,/ te még nem vagy itt, hogy megérints.
Acum, ziua mă topesc de dor, / Most, nappal enyhül a vágyakozásom,
Și numai vreau să plâng,/ és már sírni sem akarok,
Căci lacrimi nu te aduc aici./ mert a könnyek úgysem hoznak ide téged...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔