2011. 04. 12.

Versek másokhoz ;)

Legjobb barát

Sok barát van, de igaz csak egy.
Ha hazudtál, mindig elnéztem neked.
Sok barát van, de örök csak egy.
Soha nem felejtem el ezt a pár évet veled.

Amikor szenvedtél, rossz volt néznem.
Bármit is mondtam, nem hitted el.
Akkoriban nem volt könnyű élned.
De barátok között semmitől sem kellett félned.

Ha körülöttem őrjöng mindenki,
Akkor a legjobb veled lenni.
Nem foglak elfelejteni.
Sok barát van, de hozzád hasonló senki.


(Marcsî <3 )







Szerény sorok egy szerény lányhoz

Mindig mélyen hallgatsz,
De amikor megszólalsz,
Csak igaz szó hagyja el a szád.
Egyéniséged miatt tárt karokkal fogad a világ.

Ha egyszer majd bajban leszel,
Sohasem hagy el az, aki igazán szeret.
Bármi is történjen veled,
Én is mindig melletted leszek.

Lehet, hogy a legjobb barátnőm nem te vagy,
De tudom, sohasem ártottál nekem tettel vagy szóval.
Azt is tudom, hogy makacs vagy.
Az életben, amit igazán akarsz, megkapod majd!


(Erika <3 )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔