2012. 11. 05.

Idén ősszel :)

hello :)Eltelt újabb néhány hónap... :) Most viszonylag boldog vagyok, annak ellenére, hogy sokszor minden össze-vissza van körülöttem. Nemrég kaptam egy új laptopot ahelyett, ami a nyáron tönkrement. A legutóbbi hosszú hétvégén felmentünk a családdal Budapestre vonattal és tök jó volt. :D Az őszi szünet nagy részét pedig a barátommal töltöttem meg az egyik barátnőmmel is találkoztam. Néhány hete elkezdtem írni egy új történetet de nem igazán haladok vele. :-/ Szerintem írok inkább egy fantasy-t helyette. :D Továbbra is elvagyok a csillagászattal, még valamikor szeptemberben Kutatók Éjszakáján a Csillagvizsgálóba is ellátogattam. Nemsoká itt a szalagavató, amit nem várok. :( Ráadásul a közeljövőben sokszor nulladik órám is lesz. -.-" Úgy érzem, hogy ez a november nem lesz a legjobb, viszont a decembert már várom. Valószínűleg lesz lelki nap, aztán pedig már az ünnepek is egyre közelegnek. A hangulatról és a hóesésről már ne is beszéljünk. ^^ Különösen szeretem a telet, mert én is télen születtem. Abba is furcsa belegondolni, hogy tavaly ilyenkor mennyi minden más volt. Akkor még tárlatvezető tanfolyamra is jártam és még nem voltak faktjaim. Jóval kevesebb ember ismertem, mint most. Nem ismertem még Őt sem.  Elég gyorsan eltelik egy év. Jövőre ilyenkor pedig már végzős leszek... tánc... érettségi... ballagás... egyetem... nah jó inkább hagyjuk! ×Đ  puszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔