2012. 11. 18.

Kellemes csalódás :)

 
Hello blog! =) Ez a hétvégém most jól telt. Egész jól éreztem magam a szalagavatón. :) Eredetileg azt hittem, hogy tiszta fárasztó lesz az egész és végig csak dolgoznunk kell majd. Én főleg a konyhában tevékenykedtem vagy mások báli ruháit néztem. Ott volt egy csomó ember, köztük olyanok is, akiket kedvelek. A táncolásban is részt akartam venni. Eleinte nehezen ment, de aztán kisebb-nagyobb sikerrel belejöttem. Volt olyan osztálytársam, akit vagy öt fiú is felkért. :D Nekem csak két táncpartnerem volt. Köztük az egyik Életem. :$ Jó volt vele tölteni az egész estét. Kint, a csillagos ég alatt is beszélgettünk. :) A lábam a végén kicsit totálkáros lett, de ennek ellenére már alig várom a következő bált. ^^ (várhatok áprilisig... :( )

Báli képpel még nem szolgáltatok, így hát itt van helyette ez. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔