2013. 01. 26.

Spanyol idézet 4.

"Un "tambien te amo" no asegura que lo sientan de verdad."
 - Ha azt hallod, hogy "én is szeretlek", attól még nem biztos, hogy az igaz.
"Siempre sufrimos por amor, pero siempre buscamos enamorarnos."
 - A szerelem miatt szenvedünk mindig, mégis újra meg újra keresünk valakit, akibe beleszerethetünk.
"No hay tiempo para perder el tiempo."
 - Nincs időd arra, hogy elvesztegesd az időt.
"Cuando estas arriba, tus amigos saben quien eres. Cuando estas abajo, tu sabes quienes son tus amigos."
 - Amikor fent vagy, a barátaid tudják, hogy te ki vagy. Amikor lent vagy, akkor pedig te tudod, hogy kik a barátaid.
"No tengo tiempo para odiar a quienes me odian porque estoy muy ocupado amando a quienes me aman."
 - Nincs időm azokat utálni, akit utálnak engem, mert el vagyok foglalva azzal, hogy szeressem azokat, akik szeretnek engem.
"Solo tu y yo sabemos, lo que pasó y sigue pasando."
 - Csak te és én tudjuk, hogy ami megtörtént, az újra meg fog történni. ♥
"Empezamos como amigos, terminamos como nada."
- Barátként kezdjük és úgy fejezzük be, mintha sosem ismertük volna egymást.
"El corazon no muere cuando deja de latir; el corazon muere cuando los latidos no tienen sentido."
- A szív nem akkor hal meg, amikor már nem dobog többé, hanem amikor a szívveréseket már nem érzed.

"Tu para mi eres como un 30 de febrero, no existes."
- Olyan vagy nekem, mint a február harmincadika, mert számomra nem létezel.
"Buscaba mi otra mitad, y tu encajaste perfectamente."
- Kerestem a másik felemet és te tökéletesen passzoltál hozzám.
"Yo no soy perfecta, pero se que a mi lado tu serias feliz."
- Nem vagyok tökéletes, de én az oldalamon, boldog lennél.
"Antiguos amigos, que te cambian por nuevos conocidos."
- A régi barátaidat ne hagyd ott új ismerősök miatt!
"Una lagrima es demasiado importante como para derramarla por alguien que no la merece."
- Egy könnycsepp túl fontos ahhoz, hogy valaki olyan miatt hulljon, aki nem érdemli meg.
"Las palabras pueden romperte en mil pedazos, pero tambien pueden reconstruirte."
- A szavak ezer darabra törhetnek téged, de akár mindent helyre is tudnak hozni.
"La confianza es la clave para un amor sin problemas."
- A bizalom egy kulcs, ami segít elkerülni a problémákat a szerelemben.
"No digas que 'no puedes' cuando ni siquiera lo has intentado."
- Ne mondd azt, hogy 'nem tudod', amikor még meg sem próbáltad!


Ennyit mára! :* Az idézeteket innen fordítottam: @LasFrasesdeHoy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔