2013. 05. 01.

Egy különleges hétvége



Sziasztok! Az előző hétvégén kicsit félretettem a tanulnivalókat és más egyebeket, mert részt vettem egy több mint 2 napos programon. Az alsóvárosi Antiochia közösség most tartotta meg az első hétvégéjét. Minden nagyobb városban működik ilyen közösség, itt Szegeden például kettő is. Egy Alsóvároson és egy Szentmihályon. Az Antiochia nem egy szekta, mielőtt bárki is azt gondolná! Ez a közösség számomra egy lehetőség, hogy új barátokat szerezhessek és hogy néhány emberrel jól tudjam magam érezni a mozgalmas hétköznapokban. :) 16 és 24 év között járnak heti rendszerességgel ide fiatalok. Ugyanis, ha valaki részt vesz egy ilyen hétvégén, automatikusan a közösség tagjává válik. 
Nekem a hétvégében az volt a legpozitívabb, hogy mindenki közvetlen és kedves volt. Nyitottak voltunk egymásra és az adott témákra. Úgy érzem, hogy alvócsoportos társaim kerültek hozzám a legközelebb. Néhány régebbi ismerősöm és barátom is eljött a hétvégére. Velük is tudtam valamennyit beszélgetni az újonnan megismert emberek mellett. Több más programmal ellentétben az Antiochiás-hétvége nekem azért is tetszett, mert itt egyáltalán nem voltak viták. Senki sem kötött bele a másik véleményébe, hanem csak meghallgatta azt és esetleg hozzátett valamit.
Úgy gondolom, hogy a sok beszélgetés, éneklés és játék bearanyozta mindenki hétvégéjét. Én nem bántam meg, hogy elmentem! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔