2013. 10. 26.

Egy kis én

Sziasztok! :) Most egy rövid naplóbejegyzést írnék, mivel ezt már nagyjából augusztus közepe óta nem tettem meg. Hát mit is mondjak, mozgalmas az életem! ×Đ


Augusztusban meg tudtam látogatni a kerekegyházi barátnőmet. ♥ Szétnéztünk Kecskeméten meg voltunk náluk is. Nagyon jó volt őt ennyi idő után újra látni. Kaptam tőle egy levelet is, aminek nagyon megörültem. :) Kár, hogy csak egy napig lehettem nála. :-/ Sikerült eljutnom az Edda koncertre is és a második sorból csápoltunk! :D Élőben még jobb volt hallani őket. Részt vettem egy fotózáson is, amit egészen élveztem. Szeptemberben úgy döntöttem, hogy csak egy táncot táncolok a szalagavatón, mert így sok macerától megkímélem magamat. Angol keringőt táncolok és a párom is egész rendes. Már csak néhány hét van a szalagavatóig és örülök, hogy csodaszép ruhákat lesz alkalmam felvenni. ^^ Reméljük, hogy a botlábammal a táncban sem fogok túl sokat hibázni. ×Đ Szeptemberben jártam Bécsben az osztállyal. Nagyon jól sikerült az a 3 nap, ha érdekelnek a részletek, kattints ide! A hónap legvégén elmentem a Pick futásra is, de nem volt a legjobb, mert nagyon sokan voltak meg szakadt az eső. Nemrég pedig elkezdtem aerobic-ra járni. Sokszor elég fárasztó, de szerintem megéri. :)


Most októberben főleg az kötött le, hogy egy csomószor a Madridnak szurkoltam. Szerencsére mostanában nagyon jól játszanak! :D Kedden az olasz írásbeli érettségin is túlestem. Egész könnyű volt, bár lett egy-két hibám. Arra még sajnos várnom kell, hogy megtudjam a százalékos eredményemet. Kicsit félek még a szóbelitől és az év végi emelt szintűtől. Nem örülök annak, hogy most, őszi szünetben is sokat kell tanulni mindenre. Tegnap voltam buliban egyik legjobb barátnőmmel. Egész jól éreztük magunkat. ^^ Később még jelentkezem! Bye!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔