2013. 11. 01.

Ars poetica

Tudom, akarsz tőlem valami újat hallani,
Jó lenne a megvallatlant megvallani.
De én nem mondhatok mást, mint, amit látok.
Nem változik semmi, míg mi uraljuk a világot.

Az évezredek elteltek, városok emelkedtek,
Gépeink eljutnak a csillagokhoz, a fellegekbe.
Általunk megvénült már a Földnek arca,
De a miénk mindig ugyanolyan maradt.

Erőszak, önzőség, pénzarisztokrácia,
Hazugságok, ígéretek, halott demokrácia.
Gyilkosság, háborúk, bűnök, rágalmak:
Mindezek helyettem is vallanak.

Én csak a harmadik évezred könnyeit
Fogom rímes szavakban lefesteni.
Megrajzolom az öreg világ fekete foltjait,
Senki sem fog semmit belém fojtani.

Szabad világban élünk, mondok, amit akarok,
Ezért apró, de ritka kincs, amit én adhatok.
Nem vagyok költő, mégis papírra vésem
Ezt a nagy csodát: az őszinteségem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔