2014. 05. 16.

Mentsd meg az emlékeidet

Egyszer volt hol nem volt egy közösségi oldal. Ezen az oldalon mindenki a legidétlenebb neveken készített magának profilt, tele mindenféle fölösleges karakterekkel meg szívecskékkel. Az msn mellett ez volt a másik legnagyobb magyar közösségi bázis hosszú ideig. Évekig látogatták a honlapot az emberek, ám egyszer csak kihalt. Azután már csak a 30 és 70 év közötti korosztály látogatott fel rá. A fiatalok többsége pedig a facebook megjelenése miatt nem csak az ottani jelszavát felejtette el, hanem még magát az oldal létezését is.


Bizonyára mindenki rájött már a legrégebbi emlékei közt kutakodva, hogy az iwiw-ről beszélek. Már úgy három éve én sem nagyon látogattam az oldalt, nem is különösebben érdekelt, hogy mi történik ott, és hogy ki van még fönn, vagy ki nem. Most is csak a holnap megszűnésére szeretném felhívni a figyelmet. Ebben a "gyászjelentésben" szót ejtenék arról, hogy mindenkinek, aki nem törölte le a ottani profilját, van lehetősége lementeni onnan a régi fényképeit és levelezéseit. Ezt hívják iwiw-időkapszulának. Rögtön meg lehet találni a fejléc gombjai között ezt az opciót is. Az oldal végleges megszűnéséig, vagyis még néhány hétig van lehetőség arra, hogy aki akarja, az megcsinálja a saját időkapszuláját.


Én tegnap mentettem le a dolgaimat, és hiába nem érdekel az iwiw, jó volt egy kicsit nosztalgiázni. :) 4-5 évvel ezelőtti képeket is vissza tudtam nézni. Sokszor csak nevetni tudtam azon, hogy mennyire máshogy néztem ki én, és a barátaim is. Egy kicsit furcsa volt látni így frissen ballagva a gimiből, hogy milyen volt még az áltsulis ballagásom és az ottani bolondballagásom. Emellett természetesen régi utazási képek is előkerültek. Egyszóval: emlékek keresésére fel! :D

Én 14 évesen... (A blogot is ennyi idősen kezdtem el írni, vagyis még négy és fél évvel ezelőtt! ^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔