2010. 06. 11.

Bolondballagás

Eljött a várva várt bolondballagás ideje is. Voltak emosok, ördögök, hinduk, csecsemők, transzvesztiták, halott menyasszonyok, trógerek stb. Én újra indiai nőnek öltöztem. Előttem a képen egy hupikék törpike, egy rocker és egy arab nő áll, mögöttem pedig nem tudom (ők is igazán beöltözhettek volna). Az egész tök humoros volt. Bár amire körbejártuk az egész iskolát eléggé elfáradtunk. Csak 4 óra hosszát voltunk bent a suliban. Amiután vége lett a bolondballagásnak, kaptunk pizzát és somlói galuskát. Isteni volt :D! A lenti képem kissé komoly az arcom, Emily fotózott. Nem volt szinte semmink a jelmezhez, ezért mi is csak úgy dobtuk össze. Megdöbbent az arcom ez a furcsa nyolc év miatt. Attól izzik az iwiw és msn, hogy minden véget ért... Nekem már nem is igazán ez jár a fejemben, hanem Erdély. Holnapután megyek és lesznek fönn róla képek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔