2010. 06. 05.

⿕Újabb idézetek♡

❝Ballagási idézetek❞:

Egyszer mindent elér az ember,
Azt is, mi most még messze cél.
Csak küzdj és áldozz, ne csüggedj el,
S győzelmed lesz a hősi babér.
(Bertolt Brecht)
***
Ne csüggedj, hisz ifjú vagy,
S minden elérhető,
Ha van benned bátorság,
Remény, s szeretni erő.
(Goethe)
***
Távol már a kezdet,
De távol még a vég,
Elértem a labirintus közepét.
Csalódások, gyönyörű emlékek
Velem vannak,
Megőrzöm őket.
***
A játszma nincs elveszve, amíg meg nem nyertük.
***

❝Vicces idézetek❞:
 
Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit.
Gondolkodom, tehát vagyok, de ha nem gondolkodom, még jobban vagyok.
Ismerős: olyan ember, akit elég jól ismerünk, hogy kölcsönt kéjünk tőle, de nem eléggé ahhoz, hogy kölcsönt adjunk neki.
Csukd be a szemed! Ugye milyen sötét van odabent?
Hiszel abban, hogy van szerelem első látásra? Vagy sétáljak el előtted mégegyszer? :-P
Remek napom volt, egészen addig, amíg fel nem keltem.
Agy: az a szervünk, amivel azt gondoljuk, hogy gondolkodunk.
Optimizmus: hit abban, hogy minden gyönyörű, még az is, ami ronda.
Mentsd meg a Földet! Ez az egyetlen hely ahol csokit lehet kapni.
A barátságod nagyon sokat jelent nekem. Ha te sírsz, én is sírok. Ha nevetsz, én veled nevetek. Ha te kiugrasz az ablakon ... én nevetek tovább ×Đ
Az egoista egy rossz ízlésű ember, akit sokkal jobban érdekel saját maga, mint én.
Ha nem jönnék vissza 5 percen belül, várjatok tovább!
Tévedni emberi dolog, de másra kenni még emberibb.
Madarat tolláról, zoknit szagáról.
Sora そら hogy ki van már öltözve! =D lehet hogy neki is ballagása lesz hamarosan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔