2010. 08. 13.

2010. augusztus 13. PÉNTEK ! ! !

¡ ╠╣ελλο βlog ! =D Igen, direkt adtam a mai dátumot a blogbejegyzés címének. Ez az 1. péntek 13-ikai bejegyzésem. Nem kifejezetten félek ettől a naptól, lehet hogy még szerencsés is lehet. Nem vagyok babonás, a 13. születésnapomon például, amikor sétáltam az egyik barátnőmmel az utcán, direkt átmentem egy létra alatt. Egy másik barátnőmnek pedig a 14. születésnapja péntek 13-án volt.
Azok az emberek, akik félnek a babonáktól, csak fölösleges szerencsétlenségeket képzelnek be maguknak, amik emiatt még valóra is vállhatnak. Szívesen olvasnám a kommentjeiteket, hogy ti mit gondoltok erről a napról! :) Most egy kicsit rólam: a nyaram utolsó heteit még vidáman kiélvezem. Megkaptam az új kék sulitáskámat, ami anyámnak nagyon nem tetszik, de engem meg nagyon nem érdekel. Az a lényeg hogy nekem tetsszen. Szívesen sportolok: bringázok, úszok. Ezen a héten próbáltam ki először a Szikin, hogy úgy eszek fagyit, hogy közben a testem egyrésze benne van a vízben. :D Nameg írogatom tovább a verseimet. Már elkészítettem az első rajzot abból a sorozatból, ahol majd lerajzolom magam a világ minden pontján. Gimit csak picit várom, a grafika, a 9., meg egy új tantárgy miatt.ツ De most βyε! ,holnap vagy azután jövök egy újabb bejegyzéssel.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔