2010. 08. 29.

Nyaram végén☀


Így indult a nyaram: http://smilegirl777.blogspot.com/2010/06/nyaram-kezdeten.html. Most pedig arról szeretnék írni, hogy hogyan végződött. Erről hosszú regényeket tudnék írni, de inkább beérem egy rövid bejegyzéssel. :D A júliusom totál unalom volt, augusztus elején pedig nem voltam JH búcsúban...
   Ezen  a nyáron úgy érzem, egyéniségileg változtam egy picit. Nem tudom pontosan miben, ezt inkább csak barátnők tudnák megmondani. Egy biztos, egy olyan dolgot megimádtam, ami eddig hiányzott az életemből. Ez a ZENE! Még mindig nem tudok énekelni, táncolni pedig egyáltalán nem, de imádom hallgatni és dúdolni. ^^♫ Minden még májusban kezdődött a pop latino-val, most nyár végére pedig már egy napot sem bírok zene nélkül. Egy kis idézet Ricky Martin egyik tweet-jéből: "Un día sin música es ______ ." :) Most épp Alexander Rybak♥-ot szeretem a legjobban, mert skandináv létére tök helyes és az egyik kedvenc hangszeremen játszik. A hazája, Norvégia is jó ország, csak a legtöbb embernek a nagy hideg, meg a lábkenőcsös reklám jut róla eszébe. ×Đ norvég hegedűs ♡(0_0)♡

   A másik fontos dolog a nyaramban, az a kíváncsiság volt. Magam után hagytam 8 évet, ahonnan pár dologra azért szívesen gondolok vissza. Egész nyáron kíváncsian vártam hogy milyen lesz majd, a gimim a Karolina. Remélem jó, mert a rossz mellett elég sok jót is hallottam róla. Még nem tudom mire számíthatok. Iwiw-en sem néztem meg, hogy kik lesznek az osztársaim. Néha szeretem a dolgokat a véletlenre bízni, úgy is lesz olyan, aki valamiért nem fog bírni. -.-" Első nap mi nem tanulunk majd, hanem lovagolunk Gyálaréten! :D Oszkiren évvégén pedig körbe bicózzuk a BALCSI-t!!! :-O Remélem egyszer Italia sítábor is lesz. ^^

Az augusztusom tök jó volt. :D Voltam egyszer Szikin, elvoltam Emy-ékkel meg elmentem JH-ra. Mostanában feküdtem először függőágyban! χĐ JH 5 napig voltam, nemrég jöttem vissza. Néztem egy csomót az imádott Ⓤ tv-met!≺3 Mircsyéknél is elég sokat voltam, lett rengeteg kedvencünk is. Kár hogy ritkán látom. Ő igazán csak pár hétig a nővérem...

Beraktam 1-2 jó számot is. És szurkoljatok, hogy jó legyen az év eleje! :D $alut!
❤Alexander Rybak - "Roll With The Wind"❤

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔