2010. 08. 02.

Angol idézetek☮


"I love walking in the rain 'cause no one knows I'm crying...~Szeretek az esőben sétálni mert ilyenkor senki sem tudja hogy sírok... :("

"A yawn is a silent shout.~ Az ásítás néma kiáltás"
,,I'm not like this and I won't be like that. If I were like this or that I wouldn't be what I am."-,,Nem vagyok ilyen és nem leszek olyan. Ha ilyen vagy olyan lennék,már nem lennék az ami vagyok."
"If a man doesn't remember his past, he has no future..."Whenever you are lonely, remember this truth: someone, somewhere is thinking of you...

Ha valaki nem emlékszik a múltjára, akkor nincs jövője sem ..."
,,You get up and paint a smile on your face, this is a part of your daily costume..."-,,Felkelsz, és az arcodra egy mosolyt festesz, hisz ez is kell a mindennapos jelmezedhez..."
"Live for nothing or die for something.~
Élsz a semmiért vagy meghalsz valamiért."
 
"True friends walk in when the whole world walks out. -
Az igaz barátok akkor is melletted lesznek, ha az egész világ ellened fordul."

"Every day I get up, live, breathe and smile - like a robot. I just hope that maybe one day I'll have a reason to do it...
~ Minden nap felébredek, élek, lélegzem, mosolygok, mint egy robot. Csak remélni tudom, hogy egy nap okom is lesz arra, hogy ezt tegyem..."
Bármikor, mikor magányos vagy, gondolj arra: valaki, valahol rád gondol." "The only reason anyone would ever hate you is because they want to be just like you!
Az egyetlen ok, amiért valaki gyűlölhet, az az, hogy olyan akar lenni mint te!"
Nem én forítottam őket, mert én csak németre szoktam magyar idézeteket fordítani. Egy szám amit mostanában kedvelek♥:

Îmi place muzică română!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔