2011. 07. 10.

Nyár 2011 ☀ - Június :D

Hello Blog!!! (*_*) Eddig egész jól telik a nyaram! Azt hittem, hogy egy bizonyos dolog miatt rosszabb lesz, mint tavaly, de kellemesen csalódtam. :) Mostanában többet lógtam a haverokkal és végre nem kell minden nap azt a hülye gimit látnom, ahová járok... Szívesen átmennék egy olyan suliba, ahol jobban érezném magamat, de anyám nem nézné jó szemmel. :( Ha igazán akarnám, akkor átmennék, de még én sem tudom igazán hogy mit akarok. Bár nyáron jobb szeretek inkább nem ilyen dolgokra gondolni. Néhány napja értem vissza Jánoshalmáról. :) Ott nagyon jól elvoltunk a nővérkémmel! :D Főleg borocska, a Utv és a Sims2 társaságában! ;) JH napokon is kinn voltam, eléggé elszomorított, hogy a hülye SP koncertezett este és nem inkább a Bikini. -.-" Sajnos most néhány barátnőm vagy elutazik vagy dolgozik, ezért félek egy kicsit az unalomtól. :( Belekezdtem egy rajzsorozatba, ahol egy rajzon, csak 1 színnek az árnyalatait használom. Elég sokat napoztam és barnultam már és a medencét is fölállítottuk. :) A legjobb barátnőmmel lehet, hogy egy ideig nem tudok találkozni, mert Csengelén van a terhes anyukájával. Picit irigylem azért, amiért lesz húga (igaz csak féltestvérként). Én már több, mint 15 éve várok egy kishúgra... :( Az egyik osztálytársamat sikerült közelebbről megismernem és van, amiben példát vehetnék róla. Néha kicsit csendes, de aki igazából megismeri, az rájön hogy ő egy érdekes személyiség. :) Pasik terén pedig nincs semmi extra. A neten írt nekem egy szegedi fiú, hogy találkozhatnánk, de én előtte szeretném közelebbről megismerni őt chat-en. (*_*) De olyan fura így ismerkedni, ha találkoznánk személyesen biztos full ideges lennék. :$ Úúúhhh... Nah egyenlőre ennyit rólam! ;) Alulra raktam föl néhány rajzot és képet, meg pár zenét amit szeretek mostanában! :D  


rajzom :D (L)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔