2013. 07. 02.

Bakony – Győr-Moson-Sopron, 4. nap


2013.06.02, vasárnap

 Eljött a fájdalmas búcsú ideje, a hazautazás napja. Fontos megemlíteni, hogy az előző éjszaka nem mindenki számára telt nyugodt alvással. Klári elveszített Nórival kötött fogadást, ezért hajnali 2-kor fel kellett kelnie és az osztályfőnökünk ajtaja elé tennie egy lentről hozott tárgyat. Ő egy lábast választott a konyhából, amit a sötétben csak nagy nehézségek árán talált meg. Reggel senki sem tudta, hogy került oda a lábas az ajtóhoz, csak egy jót röhögtünk az osztályfőnökünk csodálkozó arckifejezésén. Egy nappal korábban pedig történt egy másik titokzatos éjszakai esemény is. Állítólag egy alvajáró ment végig fiú neveket mondva a folyosón az éjszaka közepén. Senki sem tudja, ki volt az. Még maga az illető sem, hiszen aludt.

Nah de térjünk vissza a vasárnap reggelhez. Elhagytuk a hegykői szállásunkat és Sopronba mentünk a különbuszunkkal. 5 év után újra láthattam a hűség városát. Felmentünk a Tűztoronyba, ahonnan gyönyörű volt a kilátás. Ezt a csodás panorámát nézve sajnáltam igazán, hogy az Alföldre és nem a hegyekbe születtem. Később a Kecske-templomba mentünk be. Ekkor már eléggé fáradt voltam. Dél körül kaptunk bő egy óra szabadidőt. Ez mifelénk luxusnak számít. Szakadó esőben nem volt kellemes felfedezni a várost. Egyedül keltem útra. Elsősorban ékszerboltokat és szép épületeket kerestem. Mivel vasárnap volt, ezért sajnos minden üzletet zárva találtam. A szabadidő után a Nagymama Konyhájában ebédeltünk. Én két fogásos ebédet kértem, de már a leves után jól laktam. Délután 3 óra körül elhagytuk Sopront és megindultunk az autópályán Szeged felé. A buszban néhány ember segítségével írtam egy osztálydalt, ami még nincs megzenésítve. Már este hét után nem sokkal megérkeztünk szeretett városunkba. Sajnáltam, hogy véget ért a kirándulás. Áldással és énekkel búcsúztattuk a sofőrünket.
Eddig minden osztálykirándulás elég jól sikerült, így nem tudom eldönteni, melyik volt a legjobb. Viszont mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy látogasson el Pannonhalmára, Sopronba vagy a Fertő-tóhoz. :) Egy későbbi bejegyzésben még töltök fel képeket. Addig is szép nyarat mindenkinek! :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔