2010. 05. 26.

Ez van mostanában...

Egy humoros kép:  

Ma túlestünk a konpetencián, egész könnyű volt. Holnap írunk valami matek vackot, hétfőn meg vizsgázunk, tehát totál kész vagyok! :@ Oszkirünk elvileg most hétvégén lesz, de nem hiszem, hogy elmegyek... Lehet hogy nem érezném jól magam, rámenne sok pénz, rossz idő lenne és nincs is igazán kedvem hozzá. Egyre közeleg a M***! utazás is!!! :-D Rajzoltam már 3 emlékkönyvbe, tök jó érzés, ott hagyod a lapokon az emléked, az egyéniséged, idézeteid, rajzaid és mindent, ami kifejez téged.  Mellesleg ma ittam életemben másodszor cappuccino♨-t és az egyik kedvenc italommá nyilvánítottam.:)  Az egyik osztársam átfestette nemrég a haját, de szertntem az előző szín jobban ált neki. Ennyi történt velem mostanában, és még mindig gyakran el vagyok foglalva az egyik kedvenc hobbymmal.♥ツAnimated Argentina Flag - Bandera de la Argentina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔