2010. 05. 15.

maaa*✌

 ma is blogom! Most is próbálok majd összedobni egy épkézláb bejegyzést. Mostanára már itt van a nyár, ballagás, utazások, matekvizsga-_-  meg minden egyéb. Ballagáson is bármi történjen boldog vagyok és kész...☺ Ez a 8 év r belevésődött mindenki életébe az osztályból. Remélem a Karolinába is jó lesz majd. Amíg éltem, ez a 14 év alatt senki olyan ismerősöm nem volt aki olyan lett volna egyéniségileg, mint én. Na, jó 3 ember picit talán hasonló... "Egy lakatlan sziget vagyok a nagy tengerben✿". Ha már ilyen szép mondatok születtek bennem itt blogolás közben, elárulom hogy jobban belekezdtem egy történet írásába. Plusz még 1-2 verset is írok. Majd lehet hogy rakok föl később részeket, ha lesz kedvem. :)  
Tegnap: Nem voltunk suliba, mert kipróbáltuk az AquaPolis élményfürdőt Újszegeden. Tök jó volt, én is lecsúztam pár csúszdán. Aztán vettünk egy kira ballagási szoknyát meg cipőt. + amőbáztam spañyolokkal❤ Ennyit rólam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔