2011. 05. 29.

Álmaim kéklő egén... ×Đ

Most hétvégén délelőttöket tanultam végig erre a hülye holnapi matekvizsgára! -.-" A matek az általam legjobban utált tantárgy (humános vagyok :P) és muszáj átmennem 2-essel az idei vizsgán. Tavaly 8. végén, áltsuliban is vizsgáztunk és azon átmentem 4-essel, igaz akkor még normálisabb tanárom volt! Tettem egy vicces fogadalmat is! :D Ha nem megyek át és bukok matekból, akkor átmegyek az egyik legjobb barátnőmhöz, Mayához a Krúdyba tanulni, ha viszont jól sikerül, akkor örömömben lehajtok egy pohár pálinkát! ×Đ Szurkoljatok, hogy jól sikerüljön!!! Jah, és mivel a hetek óta tartó tanulás már meg volt, jöhet egy kis hangulat csinálás! ;-D



2 megjegyzés:

  1. azzal az " i hate math"-el egyet értek #Đ

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem a matektanárok kivételével mindenki ezen a véleményen van! :P ×Đ

    VálaszTörlés

Világidő =) WorldTime◔