2011. 05. 05.

Küzdelem

Eddig csak tévutakon jártam,

Célomat nem találtam.
De megláttam a fényt az alagút végén végre.
Azt láttam, amit mindig is reméltem.

Mindig is voltak céljaim, vágyaim.
De kellett volna tennem értük valamit.
Nyújtsd a kezed,
Várom, hogy a fény felé vezess!

Az egyetlen akadály, csak én vagyok.
Magamat kell legyőznöm, ha győznöm, ha győzni akarok!
Nehéz lesz a harc, szükségem van rád is.
Ha elbuktam segíts fel, mert szeretném a fényt legalább messziről látni…

Hello blog! Az előző blogszavazás szerint az olvasók többsége zenélni vagy rajzolni szeret a legjobban. ;) A mostani szavazáson zenei stílusokra szavazhattok. A majálisom rosszul sikerült, mert az eső miatt nem tudtam sehová se menni. A mai napom úgy összevetve egész vicces volt, az első 2 óráról hiányoztam, info órán meg olyan hülyék voltunk az egyik barátnőmmel♥, hogy óra végén már bent sem kellett maradnunk! :D Aztán rohanhattunk a "mi kedvenc osztályfőnökünk" elől is! ×Đ Most épp az dobja föl legjobban a kedvem, hogy holnapután Bugacon részt veszek egy egész napos túrán! :DDD szóval elvagyok ^^ pusssz!!! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔