2011. 05. 08.

Bugac ♥

Hello blog! Tegnap voltam Bugacon és Kiskunfélegyházán! :D A legjobban az erdőtúra és Félegyháza tetszett. De meséljenek helyettem inkább a képek! :)

Egy vers, amit a odafelé a kkfélegyházi vonaton írtam:


Búcsú Szegedtől


Szép városom, Szeged!
Ahányszor hosszú útra megyek,
Búcsúznom kell tőled.
De bevallom, búcsúm sosem könnyes!

Búcsúzom a Tisza partjától,
Izabella híd mellett a plázától,
A falvak melletti pusztáktól,
A Sziki öreg padjától.

Búcsúzom néhány lelkes baráttól,
Pár nem kívánatos tanártól.
Az egyszer sem hiányolt családtól.
Végül egy ismeretlen sráctól.

Búcsúm nem könnyes, nézd el nekem.
Tudod, nyughatatlan az én vándor lelkem.
Akkor vagyok boldog, ha hosszú útra megyek!
Várnak rám hegyek, völgyek, tengerek.

Kék bőröndömet felkapnám,
Hisz messzi még a határ.
Aki engem mégis hiányolna,
Annak ajándékom egy mosoly volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔