2011. 08. 07.

Idézetek az álmokról

"Amikor az ember álmodik, tudja, hogy amit lát, az csak egy álomkép, és hogy fel kellene kelnie, de mégsem teszi." 
"Beteljesületlen álmaid miatt ne mondd szegénynek magad; csak az az igazán szegény, aki sohasem álmodott." 
"Amikor összetörnek az álmaink, nagyobbat keresünk." 
"Ne meséld el álmaid a világnak - suttogd el őket a szeretetnek."
"Időről időre azt álmodom, hogy repülök. Úgy kezdődik, hogy szélsebesen rohanok, mint valami szuperhős, aztán a talaj egyre rögösebb és meredekebb lesz, és végül már olyan gyorsan futok, hogy a lábam nem is éri a földet. Aztán csak lebegek, olyan hihetetlen, elképesztő érzés, szédületes... szabad vagyok, biztonságban vagyok, de aztán rájövök, hogy teljesen magamra maradtam... és felébredek."
"Az álmaim az álmomban mindig szépek, de reggelre kiállhatatlanok és randák."
"Az álom a szárny, amellyel átrepülünk a lét szakadékai felett."
"Sohasem tudtam eldönteni, vajon az álmaim gondolataim eredője, vagy a gondolataim álmaim eredménye."

"Ha az élet valóra váltja legmerészebb álmodat, akkor nincs mit megbánnod, ha ez az álom aztán véget ér."
"Felébredéskor az álmok gyakran csodálatosan valódinak hatnak. Az ember meg van győződve arról, hogy a dolgok valóban megtörténtek."
"...de néha-néha,ha tükörbe nézek,hatalmas ürességet érzek,mintha kihagytam volna valami fontosat,amire már nincs időm...és a nappalok úgy telnek el,mint egy álom,minden éjszaka a reggelt várom,talán ma lesz a napja,hogy fog történni valami,amiért még érdemes élni..."
"Nem is tudtad? Ha valaki megjelenik az álmaidban, az azt jelenti, hogy az illető annyira vágyik arra, hogy veled legyen, hogy kilép a testéből és egyenesen a te álmodba repül."
"Múlt éjszaka azt álmodtam, hogy megettem öt kiló vattacukrot, és amikor felébredtem, nem volt meg a párnám." ×Đ
"Ha meg tudtad álmodni, meg is tudod tenni!"
"Jövőd álmaidtól függ. Ne vesztegesd hát az időt, menj aludni!" :D
"Csupán egyvalami választhat el az álomtól: a kudarctól való félelem."


és végül egy kép, amit unalmamban szerkesztettem: ×Đ


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔