2011. 08. 08.

Mayának kérésre

Ezt a bejegyzést most az egyik legjobb barátnőmnek szánom. :) Mostanában nem írtam szomorú dolgokat, de a kedvéért született egy szomorú vers. Olyan jó lenne vele közösen is alkotni, de az már régen jött össze. :-\ Maya, legszívesebben arról a szomorú dologról írtam volna, ami kiderült a példaképedről. (Remélem nem követed a példáját!) Ám mégis a naivitásomról jutottak eszembe gondolatok... :( Fogadd sok szeretettel!


Az igazság


Hittem valamiben és az volt a mentsváram,
Lelki nyugalmam, beteljesült vágyam.
Valami, ami hasonlított az igazságra.

De egy apró szó, egy tett miatt ki kellett ábrándulnom.
Ami addig szép és igaz volt, most a legrosszabb rémálom.
Könnyek tengerre, felépíthetetlen várrom.

Mire jó az igazság, ha lelkeket fojt meg?
Féltett álmokat tör össze. Már nem kapaszkodhatok semmibe.
Miért vetted el tőlem a hazugságot, miért vettél el tőlem mindent?





2 megjegyzés:

  1. ahj Pálma ez nagyon nagyon szép...köszönöm szééépppeenn..;)...jó mondjuk még ugyan úgy szeretem mint azelőtt...csak pont tőle nem vártam volna

    VálaszTörlés
  2. köszi, örülök hogy tetszik :) bár ezt a verset inkább más dolgok váltották ki belőlem... :(

    VálaszTörlés

Világidő =) WorldTime◔