2011. 08. 01.

Hol van egy RENDES fiú?

Kár ezen a témán siránkozni, hiszen még fiatal vagyok és előttem az élet... :( Volt egy vágyam,  ami talán teljesült, de olyan mintha mégsem teljesült volna. Már régóta vártam, hogy legyen fiúm, de egy olyan fiú akarna velem járni, akit meg én nem bírnék. Folyton csak olyanokat kérdez, hogy mikor dugunk, hogy milyen tangáim vannak, meg hogy van-e kotonom, amikor még nem is találkoztunk. 14 éves létére nem szűz és már bukott is. Emellett néhány napja még egy másik barna csajra hajtott hasonlóan, biztos ő is ráunt. -.-" Szerintem egy ilyennel nem érné meg járni, a barátnőim többsége is ezt mondja. 15 évesen nem akarok senki kurvája se lenni! Csak félek, hogyha elszalasztom most ezt a lehetőséget, akkor sokáig, vagy egyáltalán nem lesz másik. Lehet, hogy találkoznék vele, de ilyennel inkább nem kéne. :\ Írtak korábban más pasik is, de velük se jött össze semmi. Pedig sok olyan lány van aki 15-16 évesen már talált IDEÁLIS   pasit magának, vagy élete szerelmét találta meg. Én is vágyom végre egy normális pasira. Ezért kérdezem hát, "hol van egy RENDES fiú?". Nincsenek túl nagy elvárásaim, ennek ellenére még nem találkoztam olyan pasival. Talán velem van a baj... Bár már az sem érdekel, ha ez nem jön össze. Ilyenért kár lenne szomorkodni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔