2011. 11. 06.

Őszi szünet... :)

Hell0 Bl0g! / Hell0 0lvasók! :* Vége az őszi szünetnek! :'( Egész jól eltelt... Találkoztanéhány régi barátnőmmel is. Volt időm aludni, festeni, rajzolni, meg minden egyéb máscsinálni. ;) Múlt szombaton voltunk Marcsîval Vastag Csaba koncerten az ÁrkádbanBevallom a Plázát még mindig sokkal jobban szeretem, mint az Árkádot. Az Árkád túnagy és akkora tömeg van... :-\ Utána egy nappal megünnepeltük a tesóm 12szülinapjátJó volt a torta is! :P Találkoztam egyszer-kétszer Erikával is, és persze őt ifelköszöntöttem a szülinapján. Tárlatvezetés előtt megnéztem a Csontváry kiállítást és nagyon tetszettek a képek aélénk színek miatt. :D Csütörtök este a Plázában voltunk Csillával. Láttam egcsomó flitteres felsőt. *_* Tegnap meg a Szikin nosztalgiáztam Marcsîval émegismerkedtem az egyik távoli rokonommal. Nagyjából ezek voltak a szünetérdekesebb történései. Ez az 1 hét nem volt se túl unalmas, se túl mozgalmas... Majdkésőbb még jövök az "Álmok a valóságban" történetem folytatásával, addig is sosikert kívánok mindenkinek a suli túléléséhez! ;)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔