2011. 11. 19.

Álmok a valóságban - 8. rész

Az unokatestvér

Másnap reggel Pablo-val egy csomót utaztunk buszon és villamoson addig, amíg végre kiértünk a külvárosba. Ez a külvárosi kerület tele volt szép, emeletes, kertes házakkal. Látszott, hogy gazdag emberek élnek errefelé. Carmen-ék háza volt itt a környéken az egyik legnagyobb. Még medence is volt az udvarban és persze pálmafák. Carmen csinos, nyárias öltözetben üldögélt a teraszon és jégkrémet kanalázott. Látszott az arcán és a tekintetén, hogy már türelmetlenül várt minket.
-         Csak hogy végre itt vagytok!
-         Tudod nagyon jól Carmen, hogy át kellett utaznunk a fél városon!
-         Tudom, Pablito... Hát ő lenne az unokahúgod, ha egyáltalán tényleg az unokahúgod?
-         Igen, Paulina Alvarez vagyok.
-         Kicsit tényleg hasonlítasz Pablo-ra. Én Carmen vagyok, Pablo barátnője. Gondolom, te nem Madridban laksz, mert még sosem láttalak. Mondd, honnan jöttél?
-         Magyarországról.
-         Magyarország??? – kérdezte meglepődve – Hogyhogy olyan messze laksz?
Pablo közben idegesen nézett maga elé.
-         Apám fiatalkorában ott tanult és talált magának állást, ezért még egészen kiskoromban odaköltöztünk.
-         Itt Spanyolországban sokkal jobban fizetnék.
-         Ez ő is tudja. De elég sok barátja és ismerőse van Magyarországon, ezért nem akar elköltözni. Ráadásul ígyis jól keres.
-         És minden nyáron meglátogatod Pablo-t?
-         Igen, néha még gyakrabban is. A távolság ellenére fontos, hogy ápoljuk a családi kapcsolatokat. Örülök, hogy téged is megismertelek, Pablo néha mesélt rólad.
-         Dehogy! – szólt közbe Pablo mosolyogva.
-         Ami pedig a tegnap estét illeti, nincs okod az aggodalomra. Pablo-val csak táncoltunk és odahaza egyébként is van pasim. Amikor pedig hirtelen megjelentél, tépted a hajamat és azzal vádoltál, hogy csalom a pasimat a saját unokatestvéremmel, az elég durva volt.
-         Talán bocsánatot kellene kérnem ezért a durva féltékenységi jelenetért, tegnap éjjel elég részeg voltam. Bár van okom féltékenynek lenni, mivel Pablo már egyszer megcsalt.
-         Azóta már sokszor megbántam – szólt közbe Pablo.
-         Jobban kellene bíznod Pablo-ban, hiszen egy jó kapcsolat alapja a bizalom. Inkább lennél elégedett, hogy olyan helyes barátod van, mint ő!
Pablo angyali tekintettel nézte Carmen-t és közben ártatlanul mosolygott. Közelebb hajolt a barátnőjéhez, majd halkan ezt mondta:
-         Paulina nem egy hazug lány. Ugye szerelmem, most már hiszel nekem?
-         Itt a válasz – mondta Carmen és megcsókolta Pablo-t.
Én csak féltékenyen néztem őket a szemem sarkából, de legbelül nyugodt voltam, mert legalább Pablo nem jutott olyan sorsra, mint amilyenre én egy évvel ezelőtt. És persze még mindig bennem élt ez a két szó: „Pablo-ért bármit”.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔