2011. 10. 23.

Álmok a valóságban - 4. rész

A fájdalmas búcsú és a még fájdalmasabb következmények

Hamarosan eljött életemnek az a napja, amit a legkevésbé vártam. Itt volt az ideje annak, hogy Pablo és a többi spanyol cserediák hazautazzon Madridba. Vonattal mentek föl Budapestre és onnan mentek tovább a ferihegyi reptérre. Én, Marianna és Niki is rajtaültünk azon a vonaton, mivel Niki pont akkor utazott vissza Pestre Affelay-hoz. Pablo és Antonio is velünk volt egy kabinban. Hála a srácoknak nagyon jó volt a hangulat. Nem is gondoltam a pár óra múlva bekövetkező szomorú elválásra. Pablo ölébe dőlve nevettem és közben hallgattam a heves szívdobogását.
Néhány órával később megkaptam Pablo-tól az utolsó ölelést. Marianna is szomorúan búcsúzott el Antonio-tól. Az volt a legrosszabb, ahogyan végignéztük, amikor felszáll a madridi gép. Estére talán már a fiúk Spanyolországban lesznek, több ezer kilométerre tőlünk.
Másnap, amikor jöttem haza Nikitől Szegedre, Norbi már rögtön találkozni akart velem. Egy parkban ücsörögtünk, amikor hirtelen letámadott a gyanakvó kérdéseivel.
-         Paulina, te csalsz engem?
Ez a kérdés hallatán majd kiugrott a szívem a helyéről.
-         Nem! – válaszoltam hevesen – Hogy gondolhatsz ilyet? Sértesz a kérdéseddel! Tényleg egy ilyenfajta lánynak tartasz?
-         Nem, dehogy – felelt már higgadtabban – de egyfolytában elutasítasz, ha találkozni szeretnék veled!
-         Jaj, Norbi! Tudod, hogy általában sok dolgom van és a nővérem is itt volt egy ideig Szegeden.
-         Tehát nem vagyok neked eléggé fontos.
-         De nagyon is fontos vagy a számomra. Bár amiért ilyen dolgokkal vádolsz meg, azt gondolom, hogy nem szeretsz, és nem ismersz eléggé.
-         Ez nem bűn, hiszen még nem tart olyan régóta a kapcsolatunk.
-         Így igaz, pont azért kellene megerősíteni a köztünk lévő szerelmet és bizalmat, ahelyett hogy egymás ellen vádaskodnánk.
-         Az igazat megvallva más is mondta, hogy te másik fiúval voltál.
-         És mégis ki?
-         Állítólag Szabi barátnője, Ági valamelyik nap látott téged csókolózni egy másik fiúval.
-         Te pedig hiszel Áginak, aki utálatos és mindenkiről rosszindulatú pletykákat terjeszt?
-         Mivel ez a múlt héten történt, amikor egyáltalán nem is találkoztunk, fennáll a lehetősége annak, hogy van egy másik pasid is és vele voltál.
-         Persze! Hát így az egyértelmű! Ilyenkor abba is bele, hogy neked hogy esne, ha azzal vádolnálak, hogy megcsaltál!
Majd megjátszva a sértett, ártatlan lányt, otthagytam őt a parkban. Éreztem, hogy már a szakítás szélen táncol a kapcsolatunk és mindez az én hibám. Bár ha Ági nem szólt volna közbe, könnyebben tudtam volna kezelni a dolgokat. A spanyol cserediákok megjelöltek a neten, egy csomó képükön. Norbi ebből láthatta, hogy velük lógtam az elmúlt időben. Igaz, hogy a kapcsolatunk tönkremenése miatt én voltam a hibás, de valljuk be, ő pedig túl bizalmatlan volt. Egyre jobban eltávolodtunk egymástól, később már egyáltalán nem beszélgettünk.
Pablo-val eleinte még sokat írogattuk egymásnak twitter-en, szinte mindennap azt írta: „Te extraño.” Én is elég nehezen viseltem a távollétét. De aztán idővel már ő sem írt. Egyedül maradtam. Amikor belementem a Pablo-val való kapcsolatba, akkor valójában mindent egy lapra tettem fel. A játszmát elvesztettem. Nincs Norbi, nincs Pablo. De arra sincs okom, hogy bánkódjak, hogy bánkódjak, hiszen a nyaram legszebb hetének emléke még mindig itt él bennem...



Az 1. részért kattints ide!!!
A 2. részért kattints ide!!!
A 3. részért kattints ide!!!
A 4. részért kattints ide!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔