2011. 10. 28.

Minden más... :)

Hello Blog  Hello Mindenki! Már elég rég írtam napló jellegű bejegyzést, de most újra megteszem... :) Aki olvasta az előző néhány bejegyzést, az észrevehette, hogy nemrég írtam egy történetet "Álmok a valóságban" címmel. 9. részből áll és eddig még csak 5. részt tudtam fölrakni a blogba. Ha van kedvetek, olvassatok bele! Sokat dolgoztam vele! ;)
A nyaram egész jól telt néhány barátnőm és az unokanővérem társaságában. Sokkal jobban, alakult minden annál, mint amire számítottam. :) A matek pótvizsgán is átmentem 3-assal, még hozzá úgy, hogy nem tanultam halálra magamat. Aztán még nyáron írt nekem 2 pasi, de egyikük sem tetszett, tehát ennyit a szerelemről... :-\ Emellett megerősödött a kapcsolatom, az egyik barátnőmmel, akinél nyár legvégén ott aludtam, és hülyültünk egy csomót! ×Đ
Augusztus végén féltem visszamenni az osztályba, a közösség, bizonyos emberek hiánya és a kemény kihívások miatt. A félelmeim valamennyire valóra váltak, de többnyire meg tudtam őrizni a lelki nyugalmamat. Kezd visszatérni az a jó régi optimizmusom és az életkedvem! :D Úgy érzem, hogy azt a másfél évig tartó nehéz korszakomat is sikerült magam után hagyni! Ezenkívül sokkal jobbak a jegyeim, és sokkal könnyebben viselem a korán kelést. Versekből keveset írok, de rajzolni azért még viszonylag gyakran szoktam. Grafikára idén nem járhatok, de helyette jelentkeztem egy tárlatvezetői tanfolyamra, amit többnyire élvezek! Sokat VÁLTOZTAM!!! :)
A legjobb barátnőmnek megszületett a kishúga, és ennek örülök! :) Ebben a hónapban a padtársamat nagyon megkedveltem, ő a legjobb arc a koleszosok közül! Sajnos a régi legjobb barátnőmmel az osztályból nem igazán beszélünk. :( Van olyan is, aki pedig a legtöbb tettemen megsértődik, és észre sem veszi, hogy mindig számíthat rám és hogy tökre bírom őt, ráadásul van egy "legjobb barátnője", aki mindig marakszik velem. -.-" A hétvégék is egész jól telnek főleg Maya vagy Erika társaságában! :P  Mostanában legtöbbször filmezni szoktunk. Ma kezdődött az őszi szünet, amit már régóta vártam és holnap elvileg megyek Marcsîval az Árkádba, Vastag Csaba koncertre! :DDD Nah egyenlőre ennyit rólam, pusssssz! :*

Egy jó szám ^^: 



És végül egy szép álom :D
Egy gyönyörű helyen kipihenni a hétköznapokat azokkal, akiket igazán szeretek!!! :D :D :D 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔