2010. 04. 29.

Szfvárツ

Kymma' s Grafica
Holnap végre irány Székesfehérvár! Egész nap nem leszünk suliba. :p Pár osztársammal együtt már hetek óta várjuk ezt az utazást. Már tavaly óta földrajz versenyzünk és ez a legutolsó forduló. Én előző évben sajnos csak 2 fordulón voltam :( ,de idén végig az összesen. Hát, gyakran elszenvedtünk a feladatokon, de azért jó volt a hangulat, csak néha veszekedtünk. Mi igazi csapat vagyunk a javából, bárki bármit is mondjon. Ennyi küzdés után már igazán megérdemeljük a győzelmet és azt, hogy elmenjünk Româniaba! "Veni❧vidi❧vici❧!:D" (eddig szinte minden fordulóban ⒉-ak lettünk-_-, nem mondom kik mögött) Holnap már korán fel kell kelnem, de busszal szerintem kb. 3 óra alatt odaérünk $zfvárra. Egész nap mászkálás lesz, bebarangoljuk majd az egész gyönyörű történelmi városrészt! :D Én legjobban az Országalmára és a Virágórára vagyok kíváncsi. A Velencei-tavat szerintem sajnos nem nézzük meg , mert az egy picit odébb van a várostól. Venni akarok majd valamit emléknek, meg csinálni egy csomó fotót. Ígérem ide blogba is kerül majd jó pár belőlük, amikor ott leszünk útinaplót is vezetek majd (szokás szerint ×Đ). Az egyik bejegyzésemben pedig megírom az élménybeszámolómat. :) Nah, további jó kockulást olvasóim, meg jó utat ha rajtam kívül még más is utazik! Egy régebbi utazós bejegyzésem: http://smilegirl777.blogspot.com/search/label/nagysz%C3%A9ks%C3%B3st%C3%B3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔