2012. 01. 01.

2011 ---> 2012: avagy ez volt a téli szünet :D

Hello Blog! :) A téli szünet nagy része unalmasan telt, viszont jó volt abból a szempontból, hogy szinte semmit sem tanultam és nem kellett korán kelnem. :P Csak kevés barátnőmmel tudtam találkozni, mert szinte mindegyikük elutazott a rokonokhoz. :-\ Az ünnepek nagyon jól teltek, valahogy kiemelkedtek az unalmas hétköznapokból. Karácsonykor elég sok ajándékot kaptam. :D (történelmi regény, terranova felsők, tűfilcek, stb...) A fát is én díszítettem. A rokonaimmal sajnos családi okok miatt nem sikerült találkoznom. :( A szilveszter pedig iszonyat viccesre sikeredett!!! :'D 2-3 évvel fiatalabbakkal voltam és alig ittam valamit, viszont a hangulat nagyon megvolt! :D Az utcán láttunk pár hülye részeget, vízipipáztunk, volt aki beleugrált a bokorba, vagy éppen felgyújtotta magát stb... ×Đ Unalmasabb napjaimra kivettem a könyvtárból 2 könyvet: Irwin Shaw - A nyár hangjai, Jack Higgins - A szicíliai hadművelet. Szerintem mind2 jó könyv. :) Igazából annak ellenére, hogy néha nagy punnyadás van, semmi kedvem visszamenni a gimibe... -.-" Nah egyenlőre ennyit, pussz! :*
Ez a föld felett 2 méterrel elsülő tűzijáték is a mi művünk volt! ×Đ 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔