2012. 01. 23.

Natalia Oreiro - Río de la Plata (fordítás)

Natalia Oreiro
Río De La Plata/ A La Plata-folyó

Con lágrimas en los ojos me fui alejando / Könnyes a szemekkel mentem egyre távolabbra.
Viví lo duro que fue / Keményen éltem meg a búcsút.
Dejar todo atras / Mindent magam mögött kellett hagynom:
Mi gente mi barrio / Az embereket, a városrészt.
Tener que marcharme sola / De most egyedül visszamegyek
De mi tierra un dia  / Az én földemre, egy napra.
Cuando era una niña / Amikor még egy kislány voltam,
Dejandolo todo / Magam mögött hagytam mindenkit
Por mis fantasias / Az elképzeléseim miatt.

Soy del rio de la plata / A La Plata-folyónál születtem.
Corazón latino / A latin szívemet
Soy bien candombera / Jól lelakatoztam.
Llevo siempre una sonrisa / Mindig mosolyogni fogok
Con mi sueño a cuestas  / Az álmommal a lejtőkön.
No tengo fronteras / Nem vagyok a határokon túl,
Soy del rio de la plata / A La Plata-folyónál vagyok.
Que viva el candombe de sangre caliente / Ez az, ami élteti bennem a forró vért,
Ritmo que me enciende el alma / A ritmus, ami lángra gyújtja bennem a lelket,
Que brilla en los ojos de toda mi gente / Ami felcsillan a szememben és az emberek szemében.
Las lagrimas de mis ojos / A könny, a szemeimben.
 
Se fueron yendo / Mások elmentek.
Volé por tantos caminos / Én is szálltam már annyi út felett
Y sin darme cuenta / Anélkül, hogy megadtam volna a tartozásaimat.
Casi toco el cielo / Majdnem az egész égen
Hoy yo le canto al mundo / Eléneklem ma a világnak,
Con toda la fuerza / Minden erőmből,
Que llevo aquí dentro: / Hogy mi rejlik bennem,
Que vale la pena / És hogy megérte
Luchar por un sueño!!  / Harcolni egy álomért!
Soy del rio de la plata / A La Plata folyónál születtem.
Corazon latino...  / A latin szívem
Cumplir un sueño / Beteljesített egy álmot.
Te puede cambiar la vida / Az életet meg lehet változtatni.

Creci / Egyre feljebb emelkedtem,
Buscando mi suerte / Kerestem a szerencsémet,
Sonañdo despierta  / Álmodtam az ébredésről
Y deshojando heridas / És sérüléseket is szereztem.
Hoy se que aunque fui tan lejos / Bár mára már olyan messzire eljutottam.
Buscando un destino / Egy sorsot keresve
Soy siempre la misma / Mindig ugyanaz maradok,
Que llevo en el alma / Hogy eltöltse a lelkemet
Mi tierra querida / A szeretett földem.

Soy del rio de la plata..................................................




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔