2013. 08. 05.

Mulandó nyár

Régen írtam már magamról, most épp az idei nyaramról szeretnék mesélni. Igaz, hogy van még hátra belőle majdnem egy hónap, de most érek rá a legjobban többek között arra, hogy blogoljak. A nyár elején voltam osztálykiránduláson, a Bakonyban és Győr-Moson-Sopron megyében. Kicsit rossz volt, hogy szinte végig a szakadó esőben kellett mindent csinálnunk, de a társaságnak köszönhetően nagyon jó volt a hangulat. :D Ráadásul 4 nap alatt rengeteg helyet bejártunk. Az élményekről részletesebben az útinaplómban olvashatsz. A bizim most egész jó lett, sokat javítottam. Viszont nem állhatok meg félúton, ha azt akarom, hogy bekerüljek jövőre az egyetemre. Az év végi töri vizsgám 97%-os lett, a szóbeli részén max. pontot értem el. Pedig olyan tételt húztam, amit nem is igazán szeretek. A nyári szünetet nem igazán vártam, mert akkor éppen egy szakítást kellett feldolgoznom. :( Féltem, hogy ha nyáron sokat leszek egyedül vagy eseménytelenek lesznek a napjaim, akkor nem tudom majd elterelni a gondolataimat. Nem voltam egyedül, de hiába volt szinte mindig társaságom, akkor még semmi sem segített. Csak most, néhány hónappal később kezdem érteni annak a mondatnak az értelmét: az idő mindent begyógyít. Elkezdtem ismerkedni másokkal is, de senkit olyat sem találtam, aki mellett jól érezném magamat. Már nem sajnálom, hogy szingli vagyok, mert így sokkal többet foglalkozhatok a saját dolgaimmal és így senki sincs, aki visszaélhetne a bizalmammal vagy a szeretetemmel. Több időt fordíthatok majd a tanulásra és a barátaimra is.

A szünet elég sok mindenkivel találkoztam és sokat voltam a városban. :) Szinte mindennap ittam egy jó jégkását is, amit annyira szeretek. ♥ Nem sokkal később elmentem egy hétre Jánoshalmára a rokonaimhoz. Nem vittem magammal laptopot, de mégis megvoltam valahogy egy hétig net nélkül. ×Đ Miután hazajöttem, rá következő héten elmentem dolgozni. Akkor volt életemben először munkám. Bár a körülmények nem voltak a legkedvezőbbek. Kukoricát címerezni mentem innen Szegedről Békés megyébe. Hajnali 4-kor keltem és reggel 7 körül kezdtem szinte mindennap más csoportban a címerezést. Elég nehéz volt a legforróbb órákban is rendesen figyelni a feladatra. Arról már nem is beszélve, hogy a piszkosan, izzadtan, leégett bőrrel, bő ruhákban elég kényelmetlenül éreztem magam. Pont az az egy alkalommal, amikor nem volt rajtam napszemüveg, a kukorica levele belevágott a bal szemembe. A rákövetkező napon ki sem tudtam nyitni. Kellett néhány szabadnap amíg meggyógyult a szemem. Társaságom csak ritkán volt, mert szinte sosem kerültem egy csoportba egyik barátnőmmel sem. Új embereket pedig nem igazán mertem megszólítani, hiába vagyok nyitott. Valahogy úgy éreztem, hogy ez nem az én világom. Mindenesetre tapasztalat-és pénzszerzés céljából megérte kipróbálni. Néhány nap múlva a fizetésemet is megkapom. 

Mostanában a legtöbb időmet itthon töltöm. Írással, rajzolással, olvasással, medencézéssel, napozással foglalom el magam. Időnként elmegyek futni, bicajozni is. Új munkát már nem szeretnék keresni, bár ilyenkor augusztusban nehéz is lenne találni. Sok barátnőm ebben a hónapban jön haza messzi helyekről, ezért lesznek bőven ölelések. :D Az őszi előrehozott olasz érettségimre is igyekszem tanulni, de nincs mindig meg hozzá a szorgalmam. :/ Erre a hónapra még tervezek egy kis shoppingolást, talán el tudok tölteni egy vagy több napot unokanővéremmel és elmegyek Kecskemétre is. Kerekegyházán lakik egy olyan barátnőm, akit több mint egy éve ismertem meg, de azóta nem találkoztam vele személyesen. ♥ Csak neten tartjuk a kapcsolatot. 20-ikán mielőtt este gyönyörködnék a tűzijátékban, szeretnék az Edda koncertre is eljutni. Reméljük, összejön! :D Addig is további jó nyarat mindenkinek, néhány hét múlva megírom az augusztus eseményeit is... :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔