2013. 08. 03.

Alexander Rybak - Oah




Singin Oah / Énekeld, hogy Oah!
I love you Moa / Szeretlek Moa!
You’re way too young for me / Te túl fiatal vagy hozzám,
But I don’t mind / De én nem bánom.

Never mind what your girlfriends say / Sose hallgass arra, amit a barátnőid mondanak.
Deep inside I’m quite okay / Legbelül nagyon rendes vagyok.
I may have fooled around once or twice / Lehet, hogy becsaptam magam körül valakit egyszer-kétszer,
But I really need you / De nekem rád igazán szükségem van.
It’s not like I’m the only guy / Ez nem olyan, mintha én lennék az egyetlen srác,
I know how you make them cry / Aki tudja hogyan kell megríkatni téged.
So let’s start by being friends / Tehát kezdjünk el barátok lenni,
And let this friendship never end / Aztán ennek a barátságnak sose vessünk véget.

I knew you years ago / Évekkel ezelőtt ismertelek meg,
What I was / Ami voltam,
I don’t know / Arról már nem tudok.
But let’s just take it slow / De lassan a testtel!

Singing Oah / Énekeld, hogy Oah!
I love you Moa / Szeretlek Moa!
You’re way to young for me / Te túl fiatal vagy hozzám,
But I don’t mind / De én nem bánom.
Don’t say maybe / Ne mondd, hogy talán,
Just be my lady / Csak legyél az úrnőm!
No need to hesitate / Ne tétovázz,
Cuz you’ll be mine / Mert az enyém leszel!

So tell me what I want to hear / Tehát mondd azt, amit hallani akarok.
No way that you slided there / Kizárt, hogy rosszul döntenél.
You know I’m not good for you / Tudod, hogy nem vagyok jó neked.
God I don’t know what to do / Istenem, nem tudom, mit tegyek!

I liked you from the start / Tetszett, hogy a kezdetektől fogva
You have my icy heart / Tiéd volt a jeges szívem
And now it’s burning up / És most már ez lángra gyújt engem.

Singing Oah.....

Don’t go away / Ne menj el!
No one is left to me / Akkor senki sem marad nekem.
I was relieved that you would save my soul / Megkönnyebbültem, mert megmentenéd a lelkem,
But if you slow me down / De ha lelassítanál engem,
Crying secretly / Titokban sírnék.
Would you hold my hand and never let it go? / Megfognád a kezem, hogy soha el ne engedd?

I’m singing oah....

Singin oah....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔