2012. 08. 17.

Beyoncé - Oye (dalszöveg fordítás)

 

Oye / Figyelj

Oye, lo que tengo que decir /
Figyelj, ez az én döntésem.
No puedo ya seguir viviendo así /
Nem tudok már így élni.
Oye llora mi canción /
Figyeld, milyen szomorú a dalom.
Preciso tu atención de vez oir /
Jobban figyelek néhány alkalomra.
Hoy no se quien soy ni se adonde voy /
Ma nem tudom, még azt sem, hogy ki vagyok és, hová megyek.
Encontrarme hoy es mi misión /
Ma az a küldetésem, hogy kijussak
De tu prisón por fin ya soy libre /
A börtönödből, hogy végre szabad legyek.

Oye... / Figyelj!
Esto no tiene salida /
Ebből nincs kiút.
Ya nada sirve que digas /
Már sosem fog használni, amit mondasz.
Hoy tengo que escapar /
Ma mindent itt kell hagynom
Yo tengo que escuchar a mi corazón /
És a szívemre kell hallgatnom.

Oye... / Figyelj!
Buscaré mi propria luz /
Kerestem a saját fényemet.
No seas insensible /
Ne legyél érzékelten.
Soy más de lo que fui por ti /
Több vagyok annál, ami neked voltam.
Que nada en valor voy a por ti /
Sosem voltam értékes a számodra.
Yo tengo que encontrar mi voz /
Meg kell találnom a hangomat.

Nunca quisiste que me fuera a volar /  

Sosem akartad, hogy szárnyaljak.
Callar mi identidad, que gran error /
Nagy hiba volt hallgatni az azonosságomról.
Hoy grito no tengo más temor /
Ma nagyobb félelemmel kiabálok.
Hoy tu luna te dice adiós /
Ma a hold tőled köszön el.
De tu prisón por fin ya soy libre /
A börtönödből kiszabadultam végre.


Yo soy tu gran creación /
Én csak a te nagy alkotásod vagyok
Por eso es que me voy /
És ezért elmegyek.
Dime adiós, dime adiós /
Búcsúzz el tőlem, búcsúzz el tőlem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔