2012. 08. 19.

Jennifer Lopez - Me haces falta (dalszöveg fordítás)


 

Me haces falta / Hiányzol

Ahora si te hecho de menos / Most, ha hiányoznál,
Ahora que si me lo creo / Most, ha el tudnám ezt hinni,
Me duele vivir y pensar que elegi / Akkor fájna élni és arra gondolni,
en vez del cielo el infierno / Hogy az ég helyett a poklot választottad,

Que si se extranan tus besos / Hogy hiányoznak a csókjaid,
Que si me muero por dentro / Hogy belehalok ebbe.
Me alejo de ti hacia la obscuridad / Eltávolodok attól, attól a sötétségtől, amibe belevittél.
y en el fango me encuentro / És úgy érzem, hogy padlón vagyok.

La verdad estoy mal / Az az igazság, hogy rosszul vagyok,
El sufrir, es gritar / Szenvedek, kiabálok.

Si me haces falta / Hiányzol,
Tu me haces falta / Te vagy az, aki hiányzik nekem.
Si te recuerdo, te extrano, te siento en el alma / Emlékszem rád, hiányzol, téged érezlek a lelkemben.

Si me haces falta / Hiányzol,
Tu me haces falta / Te vagy az, aki hiányzik nekem.
Si me arrepiento, me odio, estoy desesperada / Megbántam már ezt, utálom magam, kétségbe vagyok esve.

Desesperada, estoy aqui desesperada / Kétségbeejtő ez a helyzet.
Ahora si te hecho de menos / Most, ha te hiányoznál,
Ahora si estoy hecha menos / Ha hiányoznál,
Ahora si puedo sentir toda la soledad / Ha érezhetném a magányt,
que tanto y tanta?? da miedo / Akkor el sem mondhatnám, mennyire félnék.

Que si te extrano te pienso / Ha hiányzol, ha rád gondolok,
Que si el dolor es intenso / Ha a fájdalom ennyire erős,
El sobrevivir de la batalla final / Akkor már túl kell élnem ezt az utolsó csatát
Es cruzar el desierto / Itt, a sivatag közepén.

La verdad, estoy mal / Az az igazság, hogy rosszul vagyok,
El sufrir, es gritar / Szenvedek, kiabálok. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔