2012. 08. 23.

DLG - Wenn ich sterben würde (dalszöveg fordítás)



Auf deutsch: Wenn ich sterben würde

Wenn ich sterben würde sag mir, wer würde mich vermissen
und bei meiner Beerdigung in der erste Reihe sitzen.
Wenn ich sterben würde, wer würde mein Acapella nehmen
und meine alten Songs wieder neubelegen?

Wenn ich sterben würde,würde meine Fam
wieder zu nem Teil werden, wo jeder an den anderen denkt?
Wenn ich sterben würde, was würde meine Mum machen?
Ich glaube, sie könnte an keinen einzigen Tag lachen..
Wenn ich sterben würde, wie würde es meinen Brüdern gehen?
Sie würden zusammen bei BVB auf der Tribüne stehen.
Wenn ich sterben würde, ohne eine CD im Regal
bei Saturn, Media Markt, ach egal. Ich glaub..
Wenn ich sterben würde, wär ich King auf erhliche Musik
Weil es nie wieder einen zweiten Rapper wie mich gibt.
Wenn ich sterben würde, lass mein Dad nie mehr arbeiten.
Er trägt die Last auf die Schultern wie Ameisen.

Wenn ich sterben würde, dieser Körper zu Staub wird..
Wenn ich sterben würde, doch meine Seele in euch lebt..
Wenn ich sterben würde, sagt mir was wäre dann?..
Wenn ich sterben würde, wär ich nur ein toter Mann?..

Ich war immer schon ein Teil von dir..
und deshalb bleibst du auch nach meinen Tod ein Teil von mir..
Ich nehm euch mit, ganz egal was passiert..
Ihr bleibt in meinen Herzen, egal was passiert..

Wenn ich sterben würde, würde ich wollen,
dass mein großer Bruder und meine Mum sich wieder Respekt sollen..
Wenn ich sterben würde, sollen die Beine sich verbinden
miteinander Reden so wie früher, Gott vergiebt euch alle Sünden..
Wenn ich sterben würde, will ich nur als Engel sehen,
wie meine Neffen und Nichten zusammen in diese Zukunft gehen.
Wenn ich sterben würde, beschütze ich meine Schwester
jeden Tag, du verdienst das Leben nun mal besser.

Und wenn ich sterben würde, lieber Gott nur in Dortmund.
Ich schenk der Welt vorher noch ein letzten Ohrwurm.
Und wenn ich sterben würde, kommt so wie ich euch kenn
lass Eminem bei der Feier spielen: ''Thats the way I am''..
Wenn ich sterben würde, will ich jeden von euch lachen sehen,
mit einem stolzen Herzen sollte jeden Tag bestehen.
Wenn ich sterben würde, bitte vergibt mir meine Fehler
es wird nicht für immer sein, wir sehen uns bald wieder...

Angel Glitters for Myspace 
Magyarul: Ha meghalok

Mondd, ha meghalok, akkor kinek fogok hiányozni?
És a temetésemen ki fog az első sorban ülni?
Ha meghalok, ki fog a kriptámba vinni
és a régi dalaimat továbbra is éltetni?

Ha meghalok, a családomból magammal viszek egy részt.
Ki gondolja ezt másképp?
Ha meghalok, mit fog anyám csinálni?
Azt hiszem, nem lesz olyan napja, amikor nevet.
Ha meghalok, milyen lesz majd a testvéreimmel?
Együtt fognak a BVB emelvényén állni.
Ha meghalok, nem lesznek a CD-im a polcon,
A Saturn-nál, a Media Marktban... áh mindegy, én ezt gondolom.
Ha meghalok, az őszinte zene királya leszek,
Mert sosem lesz több ilyen rapper.
Ha meghalok, apám már nem fog többet dolgozni.
Terhet hordott a vállán, mint a hangya.

Ha meghalok, ez a test porrá lesz,
Ha meghalok, mégis veletek él a lelkem.
Ki mondja meg nekem, mi lesz, ha meghalok?
Ha meghalok akkor én nektek már csak egy halott maradok?

Én mindig is csak egy részetek voltam
És te ezért még halálom után is egy részem maradsz.
Mindegy, hogy mi történik, magammal viszlek titeket.
És itt maradtok majd a szívemben.

Ha meghalok, azt akarom, hogy továbbra is tiszteljék bátyámat és anyámat.
Ha meghalok, a lábaimat össze kell kötni a szavaimmal
Úgy, mint korábban. Isten megbocsát nektek minden bűnt.
Ha meghalok, csak angyalként akarom nézni
Az unokaöccseim és az unokahúgaim jövőjét.
Ha meghalok, a húgomat majd mindennap megvédem.
Te pedig megérdemled a jobb életet.

Ha meghalok, Isten csak Dortmundban lesz majd kedves.
Még utoljára bogarat ültetek a világ fülébe.
Ha meghalok, minden úgy megy majd, ahogy eddig.
Eminemet fognak játszani az ünnepségeken: ''Thats the way I am''
Ha meghalok, mindig azt akarom látni, hogy nevettek.
Ebből áll mindennap a büszke szívem.
Ha meghalok, kérlek bocsássatok meg nekem minden hibát,
Azok úgysem maradnak meg örökre, csak mi látjuk őket sokkal tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Világidő =) WorldTime◔